loading...
dokhtare-barooni
Fateme بازدید : 2 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

بهش گفتم: امام زمان(عج)رو دوست داری؟گفت: آره!خیلی دوسش دارم.گفتم:امام زمان حجاب رودوست داره یا نه؟گفت: آره!گفتم:پس چراکاری که آقا دوست داره انجام نمیدی؟گفت: خب چیزه!…ولی دوست داشتن امام زمان عج به ظاهر نیست،به دله.گفتم:از این حرف که میگن به ظاهر نیست،به دله بدم میادگفت:چرا؟براش یه مثال زدم: گفتم:فرض کن یه نفر بهت خبر بده که شوهرت بایه دختر خانوم دوست شده و الان توی یه رستوران داره باهاش شام می خوره.توهم سراسیمه میری ومی بینی بله!!!!آقانشسته و داره به دختره دل میده وقلوه می گیره.عصبانی میشی وبهش میگی:ای نامرد!بهم خیانت کردی؟بعدشوهرت بلند میشه و بهت میگه:عزیزم!من فقط تو رودوست دارم.بعدتوبهش میگی:اگه منودوست داری این دختره کیه؟چراباهاش دوست شدی؟چراآوردیش رستوران؟اونم بر می گرده.میگه:عزیزم ظاهر رو نبین!مهم دلمه!دوست داشتن به دله…دیدم حالتش عوض شده.بهش گفتم:تواین لحظه به شوهرت نمیگی:مرده شوردلت روببرن؟تونشستی بایه دختره عشقبازی می کنی,بعدمیگی من تودلم تورودوست دارم؟حرف شوهرت روباورمیکنی؟گفت: معلومه که نه!دارم می بینم که خیانت میکنه،چطور باورکنم؟ معلومه که دروغ میگه.گفتم:پس حجابت....اشک توچشاش جمع شده بود.روسری اش روکشید جلوباصدای لرزونش گفت:من جونم روفدای امام زمانم می کنم،حجاب که قابلش رونداره.ازفردا دیدم باچادراومده.گفتم:بایه مانتومناسب هم میشدحجاب رو رعایت کرد!خندیدوگفت: می دونم!ولی امام زمانم چــــــادر روبیشتردوست داره.می گفت: احساس می کنم آقاداره بهم لبخنــــــــــد می زنه.. منبع:http://hijab-name.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مطالبى که ميزارم چه جوريه؟
    عاشقانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 315